Avem nevoie de tine dacă:
Ești o persoană comunicabilă.
Ai un nivel înalt de cunoaștere a Limbii Poloneze,Germane, Italiene, Franceze sau Portugheze (Cunoașterea altor limbi străine ar fi un avantaj).
Ești rezistent la stres.
Responsabilități:
Identificarea și contactarea clienților (oferim curs de instruire).
Îndeplinirea și depășirea planurilor de vînzări.
Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică.
Prelucrarea clienților care deja sunt interesați în serviciile noastre.
Ce oferim noi:
Salariu fix + sistemă de bonusare, cu un venit total de la 800$-1000$
Grafic stabil Luni-Vineri (10-20)
Training inițial
Oficiu în centrul Chișinăului.
Posibilitatea de avansare în funcție.
Expediați CV-ul cu specificarea funcției la adresa electronică: alisahrmd@gmail.com sau sunați la nr. 060523766